باغ عروسی یک انتخاب مناسب جهت برگزاری مراسم

دوشنبه 28 خرداد 1397
16:36
admin

از مهمترین گزینه ها در برگزاری مراسم عروسی تشریفات مجالس و مکان برگزاری آن می باشد . پس از برگزاری مراسم نامزدی نوبت به مرحله عقد و یا عروسی می رسد. عروس و داماد و خانواده های آنها به دنبال برگزاری هرچه بهتر مراسم بی عیب و نقص هستند. تشریفات عروسی با انتخاب باغ عروسی مناسب تکمیل می شود و می تواند به برگزاری باشکوه و مجلل جشن کمک فراوانی نماید.

باغی را که به عنوان محل برگزاری جشن عروسی انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که از نظر دسترسی شهری در موقعیت مناسبی باشد.

از میان باغ های موجود با در نظر گرفتن بودجه خود، مناسب ترین را انتخاب نمایید و در این انتخاب همه عوامل مؤثر را در نظر داشته باشید.

علاوه بر عروس و داماد مهمانان نیز برای رسیدن به محل برگزاری عروسی باید احساس راحتی کنند و بتوانند به موقع در جشن حاضر شوند. در صورت وجود فاصله زیاد و یا مسیر نامناسب و همچنین مواردی مانند نداشتن پارکینگ اسباب نارضایتی مهمانان فراهم خواهد شد.

محل برگزاری جشن عروسی باید با در نظر گرفتن تعداد مهمانان و میزان شلوغی جشن انتخاب شود. در صورت داشتن تعداد مهمان کم بهتر است از سالن و یا باغ عروسی با وسعت زیاد خودداری نمایید زیرا جشن شما خلوت و بی روح به نظر خواهد رسید.

علاوه بر وسعت و ظرفیت سالن، در مورد وضعیت مناسب سقف سالن پذیرایی باغ عروسی اطمینان حاصل کنید. سقف سالن پذیرایی مهمانان نباید بیش از حد کوتاه باشد و بهتر است برای برگزاری جشن ها و مراسم از مکان هایی با سقف بلند تر استفاده شود. به دلیل وجود هیجان و تحرک مهمانان در جشن، سقف کوتاه موجب احساس ناراحتی و دلگیری فضا خواهد شد.

هنگامی که برای انتخاب باغ عروسی به مکان مورد نظر می روید به وضعیت میزها و صندلی ها و همچنین روکش ها و رنگ و طرح آنها دقت فراوانی داشته باشید.

در باغ عروسی برای جایگاه عروس و داماد جهت صرف شام مکان مناسبی را در نظر می گیرند و با گل و شمع و سایر وسایل تزیین می کنند. از مسئول باغ بخواهید میز شام عروس و داماد را به زیبایی تزیین نموده و در اختیار شما قرار دهد. طراحی میز شام عروس و داماد ظاهر زیبا و رمانتیکی به جشن می دهد و عکس های زیبا و خاطرات شیرین آن برای شما به یادگار خواهد ماند.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]