خدمات مجالس و باغ عروسی، انتخابی مناسب برای مراسم شما

دوشنبه 28 خرداد 1397
16:42
admin

مراسم عروسی به بهانه شادی برای تازه عروس و داماد و شروع زندگی مشترک برپا می‌شود. امروزه این مراسم با خدمات مجلس همراه است و کمی این سنت دچار تغییر شده است.

پوشیدن لباس سفید عروس و آراستن خود, پذیرایی از مهمانان ازجمله این رسوم می‌باشد. مراسمی از قبیل حنابندان,بله برون,نامزدی و خواستگاری از جمله مراسمی هستند که قبل از عروسی برگزار می شوند.

امروزه تشرفات نقش مؤثری در مراسم عروسی زوجین دارد. باغ عروسی, غذاهای اصلی و فینگرفود و تنوع آن‌ها, لباس عروس, موسیقی زنده, پذیرایی و... همگی بخشی از این تشریفات می‌باشند.

اگر می‌خواهید مراسم عقد و عروسی را هم‌زمان برگزار کنید بهتر است که هردو در یک مکان و باغ عروسی برگزار شود تا از مشکلاتی مانند ترافیک و از بین رفتن زمان پرهیز شود. همچنین اگر می‌خواهید این مراسم را در فصل تابستان و یا زمستان برگزار کنید باید در باغ عروسی وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی تهیه‌ شده باشد.

باغ هایی در داخل شهر تهران و همچنین اطراف آن وجود دارند که شما می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. با توجه به نوع مهمانی,مکان آرایشگاه عروس و ترافیک خیابان ها و دوری و نزدیکی مسیر شما می توانید باغ مورد نظرتان را انتخاب کنید. در فصل گرما حتما حشرات را در نظر بگیرید و راهکاری برای آن پیدا کنید تا خاطره ی بدی برای مهمانان باقی نماند.

در نظر گرفتن مکانی که صدای موسیقی موجب سلب آسایش ساکنین اطراف نشود بسیار مهم می باشد. طبیعتا شما نمی توانید همه ی این باغ های عروسی را بشناسید و به تمام آن ها سر بزنید بنابراین سالن های تشریفات عروسی با بستن قرارداد با این باغ ها شما را در این کار و انتخاب یاری می کنند.

باید در نظر داشت که در کنار این هزینه ها پرداخت هزینه های دیگری مانند فیلم برداری,موسیقی زنده و گل آرایی و دیگر موارد را باید در نظر گرفت. با در نظر گرفتن تمامی شرایط انتخابی مناسب با هزینه های مناسب داشته باشید.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]